| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Tobias Site Admin

Geslacht:  Leeftijd: 37 Vegan Geregistreerd op: 10-4-2006 Berichten: 1099 Woonplaats: Gent
|
|
| Naar boven |
|
 |
Jirko Site Admin

Geslacht:  Leeftijd: 31 Bijna vegan Geregistreerd op: 16-4-2006 Berichten: 1954 Woonplaats: Meldert (Aalst)
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 10:52 pm Onderwerp: |
|
|
het begint alvast 'veelbelovend'
"Waarom vlees eten toch steeds gelijk stellen met de opwarming van de aarde, terwijl we allemaal weten dat dit soort klimaatveranderingen al sinds het ontstaan van de aarde aan de gang zijn en het aandeel van de mens bij de aarde-opwarming nooit echt is aangetoond of althans te verwaarlozen is?"
veel succes !  _________________ http://users.telenet.be/vegetarisme/ |
|
| Naar boven |
|
 |
Sdry pompelmoes

Geslacht:  Leeftijd: 24 Vegan Geregistreerd op: 12-5-2009 Berichten: 596 Woonplaats: Wetteren
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | Ik ben dus benieuwd Tobias, wat jullie vegetariërs/veganisten toch bezielt om jullie mening aan ons op te dringen? Wij vinden vlees gewoon lekker, punt. |
ik bewonder je moed  |
|
| Naar boven |
|
 |
Jerre reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 26 Veggie Geregistreerd op: 29-4-2006 Berichten: 3738 Woonplaats: Gent
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 11:16 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou er eens een grafiek van de stijging van de bevolking vanaf 50 a 100 jaar voor 1850 tot nu bij betrekken
met maar 1 a 2 miljard aardbewoners zou het mileu-argument idd niet zo belangrijk zijn voor geen vlees , maar we zitten met 6,5 dacht ik ondertussen op een even grootte aardkloot
een artikel met als kop hamburger-eters zijn aso's? O.O
i'm quite surprised, we krijgen wel mooie lof met onze veggiedag in gent die we bereikt hebben he , lijkt mij zeker een partner waarmee wat te argumenteren valt, doet tenminste niet alle veggie als slecht af  _________________ (\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination |
|
| Naar boven |
|
 |
TreeHugger ananas

Geslacht:  Leeftijd: 26 Vegan Geregistreerd op: 13-6-2006 Berichten: 1595 Woonplaats: Zeist (NL)
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 12:12 am Onderwerp: |
|
|
| Caroline van der Plas is sowieso niet erg serieus te nemen. Ze vind het vooral leuk om zeer stigmatiserende berichten vol met vooroordelen te schrijven over vegetariers, activisten e.d. |
|
| Naar boven |
|
 |
Health Nut Golden Delicous
Geslacht:  Leeftijd: 45 Vegan Geregistreerd op: 8-7-2008 Berichten: 408 Woonplaats: Antwerpen
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 7:11 am Onderwerp: |
|
|
| Vind het een zeer griezelige site brrrrr. |
|
| Naar boven |
|
 |
Obonsam sesamzaadje

Geslacht:  Leeftijd: 26
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 10:46 am Onderwerp: |
|
|
Inderdaad griezelige site.
Je zou ergens toch verwachten dat die vlees-lovers hun site zouden illustreren met foto's van smakelijk klaargemaakte gerechten...maar nee....van die vieze foto's van mensen die in bakken rauw vlees staan te graaien. Jakkes daar keert mn maag van dat iemand dat mooie beelden kan vinden ?!? |
|
| Naar boven |
|
 |
dr bonobo pompelmoes

Geslacht: 
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 5:19 pm Onderwerp: |
|
|
| TreeHugger schreef: | | Caroline van der Plas is sowieso niet erg serieus te nemen. Ze vind het vooral leuk om zeer stigmatiserende berichten vol met vooroordelen te schrijven over vegetariers, activisten e.d. |
Tsja, ze werkt dan ook voor een reclamecampagne voor de bio-industrie.
Maar ik heb juist het gevoel dat - gegeven die (ahum) suboptimale omstandigheden - ze nog redelijk open stond voor dialoog. Zie bijvoorbeeld http://www.meatandmeal.nl/weblog/geenvlees/. En ook dit idee, van het heen-en-weer-schrijven, komt denk ik van hen.
Hun nieuwsbrief is trouwens een prima middel om op de hoogte te blijven van wat er gaande is in het hoofdkwartier van de vijand , en elke week staat er ook wel een vegetarisch nieuwtje in. _________________ www.bloggen.be/hersenspinsel
"Misschien kunnen jullie het mij wel leren: hoe doen jullie dat? Hoe nemen jullie 1 of 2 keer per jaar het vliegtuig, en voelen jullie daar toch geen schaamte bij? Leer mij vliegen, alsjeblieft." |
|
| Naar boven |
|
 |
Nachtelf spruit

Geslacht: 
Vegan Geregistreerd op: 23-7-2008 Berichten: 122 Woonplaats: Vlaams-Brabant
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
Hehe... succes ermee hoor.  |
|
| Naar boven |
|
 |
one and only hypnos reuzepompoen

|
|
| Naar boven |
|
 |
one and only hypnos reuzepompoen

|
|
| Naar boven |
|
 |
TreeHugger ananas

Geslacht:  Leeftijd: 26 Vegan Geregistreerd op: 13-6-2006 Berichten: 1595 Woonplaats: Zeist (NL)
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2009 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
| dr bonobo schreef: | | Maar ik heb juist het gevoel dat - gegeven die (ahum) suboptimale omstandigheden - ze nog redelijk open stond voor dialoog. Zie bijvoorbeeld http://www.meatandmeal.nl/weblog/geenvlees/. En ook dit idee, van het heen-en-weer-schrijven, komt denk ik van hen. |
Tsja.. ze wil best praten/discussieren, maar op wat voor manier... ik denk dat het eerste bericht op haar weblog al genoeg zegt.
Ze had het trouwens al laatst op het NVB forum over dat ze met een projectje kwam wat 'we' wel leuk zou vinden.
| Quote: | | Hou MEat & Meal de komende weken in de gaten, want ik start binnenkort met een nieuwe, bijzondere weblog! Heel interessant voor iedereen uit de vleesindustrie en de vegetarische hoek. Denk ik tenminste... |
Dus dat zal dit wel zijn he...
| Quote: | Hun nieuwsbrief is trouwens een prima middel om op de hoogte te blijven van wat er gaande is in het hoofdkwartier van de vijand , en elke week staat er ook wel een vegetarisch nieuwtje in. |
I know. Vooral waar ze vegetariers enzo weer afzeiken  |
|
| Naar boven |
|
 |
@rno kerstomaat

Geslacht:  Leeftijd: 54
|
|
| Naar boven |
|
 |