| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
titatovenaar reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 31 Veggie Geregistreerd op: 3-1-2007 Berichten: 4697 Woonplaats: gent
|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 10:37 am Onderwerp: |
|
|
nu zaterdag veggie-oudergroep?
kzal de komende zaterdagen niet kunnen, ik ben ingeschakeld om te komen werken. zal dus zonder mij zijn.
have fun! _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan? |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Wo Sep 23, 2009 11:35 am Onderwerp: |
|
|
Mor allee tita, hoe ganekik je buik dan nog kunnen bewonderen
hellep
Het is zaterdag idd terug OG, met als thema: groentenpapjes maken! juij! Een workshop effenaf  |
|
| Naar boven |
|
 |

Geslacht:  Leeftijd: 31 Veggie Geregistreerd op: 3-1-2007 Berichten: 4697 Woonplaats: gent
|
Geplaatst: Do Sep 24, 2009 7:58 am Onderwerp: |
|
|
oei, ik bedoelde: ik moet de komende weken werken op zaterdag (euhm... alleen is het nog maar de vraag of dat wel nog gaat lukken). zaterdag 24 okt ben ik normaal gezien wel aanwezig want dan is mijn zwangerschapsverlof gestart. _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
|
| Naar boven |
|
 |
Wendy

Geslacht: 
|
Geplaatst: Do Okt 01, 2009 8:12 pm Onderwerp: veggie kids te antwerpen |
|
|
| het deed me veel plezier om op het forum te lezen dat er ook interesse is om een oudergroep in antwerpen te organiseren. We hebben zelf 2 kleine kindjes (2 jaar + 9 maand) die we vegetarisch opvoeden en zitten met een boel vragen!!! het is al niet altijd evident om deze keuze te handhaven: contacten met anderen kan ons hier in sterken. DUS: laat maar komen die handel! |
|
| Naar boven |
|
 |
wims doperwt
Geslacht:  Leeftijd: 32 Parttime veggie Geregistreerd op: 17-3-2008 Berichten: 10 Woonplaats: Apetown
|
Geplaatst: Za Okt 03, 2009 9:51 am Onderwerp: veggie 4 kids in OWC |
|
|
http://www.owc.be/nl/cursussen/cursus.mv?id=898
Hallo
Je kan alvast deze workshop volgen!
Misschien zijn er hier voldoende ouders aanwezig om een oudergroep in Antwerpen te starten?
Wie weet ...
Duimen maar!!!
Mvg
Wim |
|
| Naar boven |
|
 |
Goddess of Goofs watermeloen

Geslacht:  Leeftijd: 24 Veggie Geregistreerd op: 8-1-2008 Berichten: 2615 Woonplaats: Antwerpen
|
Geplaatst: Zo Okt 04, 2009 9:36 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook wel interesse voor een oudergroepje op termijn (min. nog 1,5 jaar wachten, helaas ). _________________ Most people are other people. Their thoughts are someone elses opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation.-Oscar Wilde, De Profundis, 1905 |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Ma Okt 05, 2009 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
De eerstkomende oudergroep is op 24 oktober en dan gaan we ervaringen/wensen/ideeën uitwisselen over kinderopvang op een alternatieve en toepasselijke lokatie, nl
De biotoop, Ham 187 te Gent
de uren blijven dezelfde, de vriendelijke ontvangst gegarandeerd
deze lokatie is eenmalig, de volgende keren zitten we weer in het eva-kantoor |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 7:12 am Onderwerp: |
|
|
joepie!
is het dan ook vanaf 10u? _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 8:40 am Onderwerp: |
|
|
| titatovenaar schreef: | joepie!
is het dan ook vanaf 10u? |
| Sabby schreef: | | de uren blijven dezelfde, de vriendelijke ontvangst gegarandeerd Smile |
 |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 8:50 am Onderwerp: |
|
|
amai, 't is soms erg gesteld met me... ik had nog een zin zien staan maar om een of andere reden was die onleesbaar en sprong ik al naar de volgende... haha!
het zal vermoedelijk wel iets met het enthousiasme van dat moment te maken hebben  _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 12:31 pm Onderwerp: |
|
|
| titatovenaar schreef: | amai, 't is soms erg gesteld met me... ik had nog een zin zien staan maar om een of andere reden was die onleesbaar en sprong ik al naar de volgende... haha!
het zal vermoedelijk wel iets met het enthousiasme van dat moment te maken hebben  |
lol
valt nog mee hoor qua erg gesteld  |
|
| Naar boven |
|
 |
kinkydraek sesamzaadje
Bijna vegan Geregistreerd op: 5-5-2006 Berichten: 5 Woonplaats: Bonn
|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Dit topic was hier in juni begonnen, hoe staat het er nu voor?
Hoewel ik niet meer in de buurt woon (ben er zelf opgegroeid), lijkt het me leuk even met mijn zoontje langs te komen op een dag. Als er al een groep is begonnen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Wendy

Geslacht: 
|
Geplaatst: Wo Okt 07, 2009 8:11 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik denk dat we op Marijke en Wim aan het wachten zijn, die met de topic in juni destijds zijn begonnen. Locatie, tijdstip en een persoon die wat begeleid zijn essentieel. Als er voldoende mensen zijn kunnen we misschien om beurt een sessie houden? (afhankelijk van de haalbaarheid natuurlijk) |
|
| Naar boven |
|
 |
wims doperwt
Geslacht:  Leeftijd: 32 Parttime veggie Geregistreerd op: 17-3-2008 Berichten: 10 Woonplaats: Apetown
|
Geplaatst: Do Okt 08, 2009 4:23 pm Onderwerp: voorstel |
|
|
Hallo
zie boven voor ons voorstel ...
Wie wil kan al het vormingdsmoment bij OWC volgen!
Wij zullen daar op het einde vragen of er interesse is om verder te gaan rond dit thema. Indien voldoende interesse laten we het hier horen!
Nog ff geduld dus ...
Mvg
Marijke, Gitte en Wim |
|
| Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2009 4:08 pm Onderwerp: |
|
|
is het nu zaterdag oudergroep? _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
|
| Naar boven |
|
 |
|