| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mac reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 28 Veggie Geregistreerd op: 18-4-2006 Berichten: 4527 Woonplaats: Eke
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 12:57 pm Onderwerp: zwangerschaps-wist-je-datjes |
|
|
... ik nu al regelmatig last heb van mijn rug (ik zowiezo al last had aan mijn onderrug)
... ik hem nu regelmatig duidelijk voel schoppen
... het "zwangerschapsgevoel" iets onbeschrijfelijk ongelooflijk fantastisch is _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Nynke rode kool
Geslacht: 
Omnivoor Geregistreerd op: 26-5-2007 Berichten: 1330
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 1:39 pm Onderwerp: Re: zwangerschaps-wist-je-datjes |
|
|
| mac schreef: | ... ik nu al regelmatig last heb van mijn rug (ik zowiezo al last had aan mijn onderrug)
... ik hem nu regelmatig duidelijk voel schoppen
... het "zwangerschapsgevoel" iets onbeschrijfelijk ongelooflijk fantastisch is |
(Sorry, ik ben een spelbreker)
Maar ik ben benieuwd: wat is dat zwangerschapsgevoel? Want het is voor mij echt een ver-van-je-bed-show... (En dat is niet vanwege mijn gebrek aan een lief vriendje.)
Zou je het onbeschrijfelijke toch kunnen proberen te beschrijven?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
...dat schoppen toch ook een tikje pijnlijk kan zijn nu de baby wat groter wordt?
... 4u 's nachts een kritiek tijdstip is?
... er een -hopelijk- interessante infoavond over osteopatie bij kinderen is, via Bond Moyson, in Gent op 15/04 (iemand zin om mee te gaan? - If so, let me know) |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 28 Veggie Geregistreerd op: 18-4-2006 Berichten: 4527 Woonplaats: Eke
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 2:28 pm Onderwerp: Re: zwangerschaps-wist-je-datjes |
|
|
| Nynke schreef: |
Zou je het onbeschrijfelijke toch kunnen proberen te beschrijven?  |
Ik vrees dat als ik dat probeer uit te leggen, ik wartaal ga uitslaan
Miss heel kort: het zijn gewoon zo fantastische gevoelens die je overmannen met momenten. Dan het idee dat er een mensje in je groeit, echt overweldigend met momenten (zeker als je hem begint te voelen, dan is dat besef er helemaal) _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
framboos kiwi
Geslacht:  Leeftijd: 37 Veggie Geregistreerd op: 22-1-2008 Berichten: 252 Woonplaats: Turnhout
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 2:32 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb de laatste maanden op wolken geleefd.
Ik durf wel eens wat neerslachtig zijn, maar ik heb gewoon de laatste maanden gestraald.
En zo voelde ik mij ook. |
|
| Naar boven |
|
 |
bumblebee reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 27 Vegan Geregistreerd op: 23-4-2006 Berichten: 3550 Woonplaats: Antwerpen
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 2:50 pm Onderwerp: |
|
|
-ze bij het Oost West Centrum een kookles 'natuurlijke voeding voor baby's' geven?
-dit vegetarisch is
-ik dat schattig vind |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Vr Feb 15, 2008 9:47 am Onderwerp: |
|
|
... ik hem meer en meer voel, nu bvb terwijl ik aan het typen ben
... ik een lijstje begonnen ben met zaken die ik nodig heb voor de kinderkamer
... ik zeker dingen zal vergeten
... de tijd vliegt de tijd vliegt de tijd vliegt!  _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Vr Feb 15, 2008 9:56 am Onderwerp: |
|
|
... je baby echt niets nodig heeft in het begin, behalve véél liefde
....je dus niet echt iets kunt vergeten
....maar dat ik wel snap wat je bedoelt
... ik op 11 april bij mij thuis een demonstatie organiseer rond ecologische babyverzorgingsproducten en draagdoeken
...dat iedereen -mits verwittiging- er welkom op is (veggie hapjes included) |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Di Feb 19, 2008 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
... ik 's nachts kramp begin te krijgen in mijn kuiten
... ik ook last heb in mijn dij van het been waar ik op lig _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
pebbles Site Admin

Geslacht:  Leeftijd: 28 Bijna vegan Geregistreerd op: 5-5-2006 Berichten: 10925 Woonplaats: Kattegem
|
Geplaatst: Di Feb 19, 2008 2:43 pm Onderwerp: |
|
|
... ik soms kramp heb in mijn kuit snachts
... ik niet zwanger ben
... het wijst op een magnesium-tekort
... ik geen magnesium-tekort heb, integendeel _________________ http://www.myspace.com/vegan_catgirl
*°* VEGAN CATGIRL *°*
je dis: 'VIVE LA FÊTE!', pour être héroïque! |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Di Feb 19, 2008 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
... ik daar al jaren - op en af - last van heb, nadat ik mijn been heb gestrekt, verschrikkelijke kramp
... het nu hetzelfde soort kramp is, maar niet zo pijnlijk, en het komt ook "spontaan", zonder mij te strekken _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 9:06 am Onderwerp: |
|
|
... naar concerten gaan op 30 weken zwangerschap nog we te doen is, maar uiteindelijk wel pijnlijk aan de voetjes
...met name doortrapte hielen van lang rechtstaan met al die extra kilo's
... die krampen ook hier bijna dagelijkse kost zijn |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 9:31 am Onderwerp: |
|
|
... ik vannacht geen krampen heb gehad
... ik wel last had in mijn dijen
... ik om de twee uur moest opstaan om te plassen
... ik moe ben
... het mij zal leren pas om 10u in mijn bed te kruipen
... ik me afvraag of zo harde geluiden, zoals bvb muziek van een concert of in een danscafé of... geen kwaad kunnen voor het kindje? _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 9:57 am Onderwerp: |
|
|
...geluiden van muziek (vooral harde) wel tot bij het kind geraken, maar dat dat niet echt veel kwaad kan naar het schijnt als dat geen dagelijkse kost is.
...de reacties van het kindje in de buik wel voelbaar waren
... het kind nog véél heftiger reageert als er zo een hermelijn-tram in gent vetrekt en een luide 'boing!!!!!!!!' laat horen -> verschieten! |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Wo Feb 20, 2008 10:02 am Onderwerp: |
|
|
... dat goed om weten is
... ons bazeke meer en meer van zich laat voelen
... die tram chauffeurs in gent nogal snel een luide 'boing' laten horen, en liefst 37x na elkaar
... ik soms denk dat die onderling wedstrijdjes houden voor het "om het meest boings op een werkdag" _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
|