| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mac reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 28 Veggie Geregistreerd op: 18-4-2006 Berichten: 4527 Woonplaats: Eke
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 9:11 am Onderwerp: |
|
|
... ik me soms afvraag waar L die energie blijft halen? heeft hij ergens red-bull liggen waar ik niets van afweet?
... het soms doorweegt _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 28 Veggie Geregistreerd op: 18-4-2006 Berichten: 4527 Woonplaats: Eke
|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 7:18 am Onderwerp: |
|
|
... l alweer van die rare beten heeft. eerst die muggebeten die ontsteken en enorm groot worden. dan onlangs had hij rare 'beten' op zijn been. het was hard, en ging dan open, maar er kwam niet echt iets uit. dan gisteren komt hij thuis, en heeft hij 5 beten: groot, rood rondom, in't midden geelachtig. vanmorgen was dat 'geelachtig' een blaas geworden. sommige zijn al open gegaan, en er blijft maar 'vloeistof' uitkomen. sebiet naar dokter. jammergenoeg had dermatoloog geen plaats meer, want die weet er meer van... _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 7:21 am Onderwerp: |
|
|
| mac schreef: | | ... l alweer van die rare beten heeft. eerst die muggebeten die ontsteken en enorm groot worden. dan onlangs had hij rare 'beten' op zijn been. het was hard, en ging dan open, maar er kwam niet echt iets uit. dan gisteren komt hij thuis, en heeft hij 5 beten: groot, rood rondom, in't midden geelachtig. vanmorgen was dat 'geelachtig' een blaas geworden. sommige zijn al open gegaan, en er blijft maar 'vloeistof' uitkomen. sebiet naar dokter. jammergenoeg had dermatoloog geen plaats meer, want die weet er meer van... |
ik heb dat een paar weken geleden zelf ook gehad. Mijn benen stonden vol, gek werd ik ervan!
Ik blijf veronderstellen dat het een allergische reactie op muggebeten was, maar ben er niet mee naar de dokter geweest.
Is nu pas zo goed als gedaan, alleen hier en daar nog een korstje van die plekker die opengegaan waren. _________________ http://veggiesvoorkabouters.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 7:23 am Onderwerp: |
|
|
je had de laatste omschrijving?
maar dit ziet er helemaal anders uit dan zijn allergische reactie op muggebeten...
ik ben benieuwd... _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 7:25 am Onderwerp: |
|
|
| mac schreef: | je had de laatste omschrijving?
maar dit ziet er helemaal anders uit dan zijn allergische reactie op muggebeten...
ik ben benieuwd... |
ja, ik had dat laatste, groot, rood, brandering, hard, met soort lege blazen.
Ik weet niet juist wat het was he, heb het niet laten onderzoeken, ik gok ook maar wat
Hopelijk is hij er gauw vanaf want deugd doet dat niet. Ik heb dat met combudoron behandeld en dat is goed gelukt. _________________ http://veggiesvoorkabouters.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 7:31 am Onderwerp: |
|
|
wel, die laatste 'beten' nu, zijn niet echt hard, dat waren die tweede.
en hij heeft er blijkbaar op zich niet echt last van, buiten als je er aan komt + die op zijn hand is open en komt er vloeistof uit, dus dat komt hij wel af en toe tonen _________________ www.dierenasiel-sthub.be
www.broodfok.be |
|
| Naar boven |
|
 |
miri reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 32 Bijna vegan Geregistreerd op: 13-9-2006 Berichten: 4036 Woonplaats: Kessel-lo
|
Geplaatst: Ma Aug 02, 2010 10:54 am Onderwerp: |
|
|
... die beten allesbehalve leuk klinken!
... wij sinds gisterenavond terug zijn van onze eerste reis met mats - die helaas vooral een doorregende reis is geworden (dat hebben wij nu, behalve verleden jaar, nu al elk jaar voorgehad. pfffff)
... mats wel braaf, maar 's nachts zeer veel wakker is geweest
... hij overdag nauwelijks drinkt (behalve vóór zijn dutje, want dan is hij moe en drinkt hij gemakkelijker)
... hij dat 's nachts allemaal inhaalt, wat enorm vervelend is
... ik niet goed weet hoe ik hem dat kan afleren
... mats ondertussen aan de rand van zijn bedje/park heen en weer kan stappen, of van onze benen naar een stoel, of van de bedrand naar onze benen, ...
... hij veel brabbelt, de laatste dagen vooral "diddeldiddel" en varianten (om je een breuk te lachen!)
... hij een deugniet begint te worden: tijdens het drinken pakt hij bijvoorbeeld mijn neus en begint dan heel erg hard te lachen - ik denk dat hij dus humor heeft ontdekt
... de eerste nacht terug thuis niet goed begon: om de haverklap wakker, omdat hij tijdens het slapen zodanig veel draait dat zijn hoofd voortdurend tegen de spijltjes botst... (en hij is dan natuurlijk wakker en begint te huilen)
... we nu maar het reisbedje weer opgezet hebben (daar kan hij zich minder pijn aan doen)
... ik me afvraag of al dat draaien en keren tijdens de slaap en al dat botsen wel normaal is, en zo ja, wanneer dat overgaat... _________________ http://www.donderdagveggiedag.be/blog/mirjams_kookblog |
|
| Naar boven |
|
 |
miri reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 32 Bijna vegan Geregistreerd op: 13-9-2006 Berichten: 4036 Woonplaats: Kessel-lo
|
Geplaatst: Wo Sep 01, 2010 8:17 am Onderwerp: |
|
|
... mats ondertussen zijn 7de tandje heeft (hij heeft er 4 gekregen op amper 4 dagen tijd, dus 't waren hier leuke nachten met 5x opstaan...)
... hij 'dada'-zwaait en in zijn handjes klapt
... hij achter een stoel aan probeert te lopen
... hij ondertussen overdag en 's avonds zelfstandig kan inslapen (niet dat dat nu altijd lukt, zeker niet altijd tijdens het tandjes krijgen, maar het is al een gigantische vooruitgang bij vroeger)
... hij 's nachts nog wel 2-3x wakker wordt, maar dat is beter dan 4 of 5x....
... hij een grote sociale eter is en al flink zelfstandig kan eten
... hij zo'n ontzettend lief en grappig ventje is
 _________________ http://www.donderdagveggiedag.be/blog/mirjams_kookblog |
|
| Naar boven |
|
 |
titatovenaar reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 31 Veggie Geregistreerd op: 3-1-2007 Berichten: 4697 Woonplaats: gent
|
Geplaatst: Wo Sep 01, 2010 8:47 am Onderwerp: |
|
|
ooooh!
R ook in zijn handjes klapt, leuk om te zien he
en als je dan bravo! of hoera! roept dan is het hek van de dam... lachen, ni te doen!
alleen de nachten zijn wat minder plezierig  _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan? |
|
| Naar boven |
|
 |
stapperke groententuin

Geslacht:  Leeftijd: 48 Veggie Geregistreerd op: 31-7-2008 Berichten: 7671
|
Geplaatst: Wo Sep 01, 2010 5:35 pm Onderwerp: |
|
|
een heel mooi ventje miri !! _________________ je lach is de sleutel van iemands hart. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ann pompelmoes
Geslacht:  Leeftijd: 27 Veggie Geregistreerd op: 16-7-2006 Berichten: 701 Woonplaats: Linter
|
Geplaatst: Do Sep 02, 2010 8:16 pm Onderwerp: |
|
|
Prachtige foto en een ongelooflijk schattig jongetje!
Nog een keertje Emma & Nora...
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Ann pompelmoes
Geslacht:  Leeftijd: 27 Veggie Geregistreerd op: 16-7-2006 Berichten: 701 Woonplaats: Linter
|
Geplaatst: Do Sep 02, 2010 8:25 pm Onderwerp: |
|
|
... ik al een tijdje niet meer op het forum ben geweest?
... E&N intussen acht en een halve maand zijn?
... het beter gaat met hen?
... ze nu wel last hebben van verlatingsangst?
... ik eigenlijk graag vier handen zou hebben?
... miri bij het zien van de foto op Facebook goed opmerkte dat ze allebei een kwijldruppeltje aan hun kin hebben hangen?
... ze als een zot tandjes maken?
... Emma er acht heeft en Nora zeven?
... ze een tijdje Dracula zijn geweest?
... ze vorige week voor het eerst ziek waren?
... dat waarschijnlijk komt door een vies beestje in de opvang, waar ze nu dus ook naartoe gaan?
... ze niet graag naar de opvang gaan?
... ik bang ben dat ze hen niet graag hebben in de opvang en er hun geduld mee kunnen verliezen?
... niemand mijn meisjes pijn mag doen?
... ze erg zielig waren toen ze verkouden waren?
... ik toen nogmaals blij was omdat ik steeds, ondanks tegenadvies langs alle kanten, heb volgehouden met het geven van borstvoeding zodat ik hen kan helpen met het bestrijden van microben en op elk moment troost en veiligheid en genegenheid kan bieden? |
|
| Naar boven |
|
 |
miri reuzepompoen

|
Geplaatst: Vr Sep 03, 2010 7:42 am Onderwerp: |
|
|
... je het echt super hebt gedaan tot nu toe, Ann!
... ik vind dat je op de recentere foto's precies ook merkt dat ze blijere, rustigere babies geworden zijn
... het goed nieuws is dat het nu allemaal draaglijker geworden is voor je
... het wel niet fijn is dat ze niet graag naar de opvang gaan
... ik me afvraag waarom je denkt dat ze je meisjes daar niet graag zouden hebben?
... het enorm belangrijk is om vertrouwen te kunnen hebben in de opvang (ik vind het heel erg geruststellend dat ik mats elke dag vol vertrouwen kan achterlaten - eigenlijk zou iedereen zo'n gevoel moeten kunnen hebben) _________________ http://www.donderdagveggiedag.be/blog/mirjams_kookblog |
|
| Naar boven |
|
 |
mac reuzepompoen

|
|
| Naar boven |
|
 |
Ann pompelmoes
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2010 6:52 pm Onderwerp: |
|
|
| miri schreef: | ... ik vind dat je op de recentere foto's precies ook merkt dat ze blijere, rustigere babies geworden zijn
|
... ik dat niet echt zag tot een paar dagen geleden, toen ik foto's zocht om in mijn agenda te stoppen?
... ze er vaak echt moe en zielig uitzagen?
... mijn hart bloedt als ik eraan denk hoeveel pijn mijn meisjes hebben geleden?
... het eigenlijk heel lieve en vrolijke kindjes zijn?
... ze 's nachts nog allesbehalve doorslapen?
... ik het allemaal niet meer erg vind?
... ik wel een beetje bang ben voor de combinatie van de zorg voor mijn kindjes en mijn werk over een paar dagen?
... ik werkende mama's bewonder? |
|
| Naar boven |
|
 |
|