| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
titatovenaar reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 31 Veggie Geregistreerd op: 3-1-2007 Berichten: 4697 Woonplaats: gent
|
Geplaatst: Do Jun 24, 2010 9:13 am Onderwerp: |
|
|
ik was gisteren nog aan het denken "gogh, 't zou eigenlijk wel leuk zijn als Miri komt, samen met Mats"  _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan? |
|
| Naar boven |
|
 |
Prinses Linde pompelmoes

Geslacht:  Leeftijd: 21 Vegan Geregistreerd op: 5-6-2009 Berichten: 537 Woonplaats: Antwerpen
|
Geplaatst: Do Jun 24, 2010 10:19 am Onderwerp: |
|
|
Hoeveel mensen komen er zo gemiddeld af naar die oudergroepen? Ik schrijf mijn thesis over vegetarisme en ben nog op zoek naar een heleboel veggies & vegans om vragenlijsten in te vullen. De meeste veggies die ik ken zijn studenten en het zou goed om ook wat niet-studenten te hebben.
De vragenlijsten zijn op papier en het duurt ongeveer 30 minuten om ze in te vullen. Moet zeker niet ter plekke gebeuren, je krijgt er een gefrankeerde enveloppe bij om ze terug te sturen.
Zouden jullie het vervelend vinden als ik met mijn vragenlijsten kom leuren op jullie feestje? Ik zou niet lang blijven. |
|
| Naar boven |
|
 |
fieke groentenmand

Geslacht:  Leeftijd: 25 Vegan Geregistreerd op: 14-4-2006 Berichten: 5552 Woonplaats: Gent
|
|
| Naar boven |
|
 |
Prinses Linde pompelmoes

Geslacht:  Leeftijd: 21 Vegan Geregistreerd op: 5-6-2009 Berichten: 537 Woonplaats: Antwerpen
|
Geplaatst: Do Jun 24, 2010 11:14 am Onderwerp: |
|
|
| Als ik jou nog eens zie (op de potluck misschien?) breng ik zeker een vragenlijst mee. |
|
| Naar boven |
|
 |
miri reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 32 Bijna vegan Geregistreerd op: 13-9-2006 Berichten: 4036 Woonplaats: Kessel-lo
|
Geplaatst: Wo Jun 30, 2010 9:30 am Onderwerp: |
|
|
| titatovenaar schreef: | ik was gisteren nog aan het denken "gogh, 't zou eigenlijk wel leuk zijn als Miri komt, samen met Mats"  |
mag vriendlief ook mee?
We komen dus af! Ik stuur nog een bevestigingsmailtje hoor, sabby! enige voorkeur wat betreft de mee te nemen etenswaar? _________________ http://www.donderdagveggiedag.be/blog/mirjams_kookblog |
|
| Naar boven |
|
 |
titatovenaar reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 31 Veggie Geregistreerd op: 3-1-2007 Berichten: 4697 Woonplaats: gent
|
Geplaatst: Do Jul 01, 2010 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
| miri schreef: | mag vriendlief ook mee?  |
zolang hij maar niet van plan is om zich te gedragen
jeuj!
| Quote: | | enige voorkeur wat betreft de mee te nemen etenswaar? |
iets lekkers, bij voorkeur een verrassing _________________ Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan? |
|
| Naar boven |
|
 |
Vonne kiwi

Geslacht:  Leeftijd: 26 Vegan Geregistreerd op: 14-11-2006 Berichten: 343
|
Geplaatst: Za Jul 03, 2010 10:28 am Onderwerp: |
|
|
| Prinses Linde schreef: | | Hoeveel mensen komen er zo gemiddeld af naar die oudergroepen? Zouden jullie het vervelend vinden als ik met mijn vragenlijsten kom leuren op jullie feestje? Ik zou niet lang blijven. |
Er hebben tot nu toe een stuk of 17 mensen ingeschreven (maar ik hou de lijst niet bij dus ik kan het mis hebben).
Je mag de vragenlijsten wat mij betreft gerust komen afgeven, ik heb je een PM gestuurd. De deelnemers kunnen nog altijd zelf beslissen wat ze er mee doen hé. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 8:18 am Onderwerp: |
|
|
Enkele beelden van ons super tuinfeest... het was heel gezellig! We waren zelfs met 31! (18 grote en 13 kleine mensjes)
Voor herhaling vatbaar.
(maar eigenlijk zijn oudergroepbijeenkomsten gewoon altijd leuk en gezellig)
 _________________ http://veggiesvoorkabouters.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
miri reuzepompoen

Geslacht:  Leeftijd: 32 Bijna vegan Geregistreerd op: 13-9-2006 Berichten: 4036 Woonplaats: Kessel-lo
|
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 8:33 am Onderwerp: |
|
|
supermooie foto's! (vooral die 2de en die van liene)
en het was inderdaad gezellig
om het goede voorbeeld te geven geef ik ook alvast 't recept van de thaise mangosalade. (Zelf zou ik heeeeeel graag die van de overheerlijke appelflappen krijgen... had jij die gemaakt sabby? en de Indische rijstschotel was ook superlekker. En al de rest trouwens ook.)
Thaise mangosalade
2 vaste, onrijpe mango's (of 1, als het een zeer grote is) (groen, roodgroen van kleur) --> schillen en grof raspen
1/4 cup geraspte kokos --> roosteren in de pan
2 cups sojascheuten
1/2 cup gehakte verse koriander
3-4 pijpajuintjes, fijngesneden
handvol drooggeroosterde pinda's
1/3 cup verse basilicum
Optioneel: 1 cup gebakken tofu (had ik er niet bijgedaan)
Optioneel: 1 verse rode chilipeper (zat er ook niet bij)
DRESSING:
3 EL vegetarische thaise oestersaus (bv. huismerk delhaize) of 4 EL sojasaus
3-4 EL limoensap
2 EL rietsuiker
2 tl. Thaise chilisaus
en ik had er nog ong. 400g mini-farfalle doorgeroerd _________________ http://www.donderdagveggiedag.be/blog/mirjams_kookblog |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

Geslacht:  Leeftijd: 30 Veggie Geregistreerd op: 27-6-2007 Berichten: 1443 Woonplaats: Lebbeke
|
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 12:48 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn receptje van de pilav staat hier
De appelflappen waren niet mijn werk, maar wel dat van Vonne.... inderdaad superlekker! _________________ http://veggiesvoorkabouters.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
Geplaatst: Vr Aug 20, 2010 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Tromgeroffel!
Vanaf september zijn er ook Oudergroepen in Aalst!
Juij!
In Aalst gaan ze 1 keer per maand door op zondagvoormiddag tussen 10 en 12u... eerste bijeenkomst is op 19 september in de Maretak.
Iedereen meer dan welkom natuurlijk, info en inschrijvingen graag via ouders@vegetarisme.be
In Gent starten we reeds op 4 september met als thema 'boeken' en daar gaan ze als vanouds om de 3 weken op zaterdagvoormiddag van 10 tot 12 door.
Wie zich geroepen voelt om organisatorisch mee te werken op een van de twee lokaties (of elders zelf een oudergroep op te richten) geeft maar een seintje. Enkele helpende handen (of meestormende brains) zijn altijd welkom  _________________ http://veggiesvoorkabouters.blogspot.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Sabby rode kool

|
|
| Naar boven |
|
 |
stapperke groententuin

Geslacht:  Leeftijd: 48 Veggie Geregistreerd op: 31-7-2008 Berichten: 7671
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2010 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
heel tof die T-shirts !!  _________________ je lach is de sleutel van iemands hart. |
|
| Naar boven |
|
 |
e-ratje pompelmoes
Geslacht:  Leeftijd: 27 Veggie Geregistreerd op: 11-6-2006 Berichten: 802 Woonplaats: brugge
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2010 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Stom dat de 4e overal zoveel te doen was , had al beloofd te helpen met promotie in brugge voor eva-wvl
en ging er niet raken ook
valt echt telkens op de verkeerde data hé  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|