| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Chloci kiwi

Geslacht:  Leeftijd: 36 Veggie Geregistreerd op: 11-8-2006 Berichten: 238 Woonplaats: West-Vlaanderen
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Ja, vind ik ook over Zappy.
Ik ben daar een paar keer gaan lezen en heb daar totaal geen zin meer in hoor... _________________ Meat is murder. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jirko Site Admin

Geslacht:  Leeftijd: 31 Bijna vegan Geregistreerd op: 16-4-2006 Berichten: 1958 Woonplaats: Meldert (Aalst)
|
Geplaatst: Di Dec 11, 2007 10:38 am Onderwerp: |
|
|
Okay, ik geef het toe, ik was niet op de hoogte van de heersende cultuur op zappybaby en andere zwangere-vrouwenfora. Ik ben dan ook bereid om mijn visie bij te stellen (al was het maar om geen meute toekomstige moeders achter mij aan te krijgen ).
Van mij mogen dus ook andere niet strikt veggie onderwerpen hier worden besproken, bij voorkeur wel met een link naar duurzaamheid/ecologie en dergelijke maar soit, we zien wel hoe het loopt. _________________ http://users.telenet.be/vegetarisme/ |
|
| Naar boven |
|
 |
eef kikkererwt
|
Geplaatst: Wo Jan 09, 2008 1:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat het een beetje moeilijk is om alles in een 'ecologisch' kader te moeten plaatsen...
het moederschap en zwangerschap omvat echt zoveel dingen en op andere fora is een ander publiek met andere meningen
dit is echt een leuk forum met een leuk publiek.. er word niet gescholden ofzo dat is al veel waard...  |
|
| Naar boven |
|
 |
kinkydraek sesamzaadje
Bijna vegan Geregistreerd op: 5-5-2006 Berichten: 5 Woonplaats: Bonn
|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
| eef schreef: | Ik denk dat het een beetje moeilijk is om alles in een 'ecologisch' kader te moeten plaatsen...
het moederschap en zwangerschap omvat echt zoveel dingen en op andere fora is een ander publiek met andere meningen
dit is echt een leuk forum met een leuk publiek.. er word niet gescholden ofzo dat is al veel waard...  |
Voor mensen die uren willen keuvelen over draagdoeken of wasbare luiers kan je ook terecht op http://dragen-en-voeden.nl/
Heeft een iets ander publiek dan de hier genoemde zappy baby. |
|
| Naar boven |
|
 |
|