EVA's forums
verleidelijk veggie

Gebruiksregels FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Mededeling
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    EVA's forums forum index -> Ouders en kinderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chloci
kiwi

Geslacht: Geslacht:Vrouw
Leeftijd: 36
Veggie

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 9:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, vind ik ook over Zappy.
Ik ben daar een paar keer gaan lezen en heb daar totaal geen zin meer in hoor...
Jirko
Site Admin

Geslacht: Geslacht:Man
Leeftijd: 31
Bijna vegan

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 10:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Okay, ik geef het toe, ik was niet op de hoogte van de heersende cultuur op zappybaby en andere zwangere-vrouwenfora. Ik ben dan ook bereid om mijn visie bij te stellen (al was het maar om geen meute toekomstige moeders achter mij aan te krijgen Wink).

Van mij mogen dus ook andere niet strikt veggie onderwerpen hier worden besproken, bij voorkeur wel met een link naar duurzaamheid/ecologie en dergelijke maar soit, we zien wel hoe het loopt.
eef
kikkererwt

BerichtGeplaatst: Wo Jan 09, 2008 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat het een beetje moeilijk is om alles in een 'ecologisch' kader te moeten plaatsen...

het moederschap en zwangerschap omvat echt zoveel dingen en op andere fora is een ander publiek met andere meningen

dit is echt een leuk forum met een leuk publiek.. er word niet gescholden ofzo dat is al veel waard... Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kinkydraek
sesamzaadje

Bijna vegan

BerichtGeplaatst: Di Okt 06, 2009 10:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eef schreef:
Ik denk dat het een beetje moeilijk is om alles in een 'ecologisch' kader te moeten plaatsen...

het moederschap en zwangerschap omvat echt zoveel dingen en op andere fora is een ander publiek met andere meningen

dit is echt een leuk forum met een leuk publiek.. er word niet gescholden ofzo dat is al veel waard... Very Happy

Voor mensen die uren willen keuvelen over draagdoeken of wasbare luiers kan je ook terecht op http://dragen-en-voeden.nl/
Heeft een iets ander publiek dan de hier genoemde zappy baby.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    EVA's forums forum index -> Ouders en kinderen Time synchro. with the server - Timezone/DST with your computer
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Merge topics 
Ga naar: